Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře.
O důležitosti spárovanosti produktů vám psát jistě nemusíme. Hodně o tom mluvili řečníci na konferenci PROBIDDING. Podívejte se na záznamy přednášek, uslyšíte velmi cenné informace.
Kontrola spárovanosti na Heurece
Spárovanost můžete kontrolovat několika způsoby:
- V Bidding Foxu na hlavní stránce, v Diagnostice nebo v Reportu.
- V Sortiment reportu od Heureky.
- Nebo pomocí Bidding Fox Elements.
Jak kontrolovat spárovanost s Bidding Fox Elements
Budete ji kontrolovat na základě ceny vašich produktů a ceny produktů v kartě, kde jste spárovaní.
V Bidding Fox Elements zapněte element BFE_H_MIN_PRICE.
Vytvořte pravidlo v Mergadu, podle ukázky v obrázku.
Udělejte výběr produktů například - PRICE RATIO > 1.5.
Tak získáte produkty, které mají 1.5 krát vyšší cenu, než ty nejlevnější v kartě. Koeficient ceny zvolte podle toho, co vám nejvíce vyhovuje.
Zkontrolujte je na Heurece a zjistěte, proč tomu tak je. Jedním z častých důvodů je právě spárování do špatné karty. Může se tak stát třeba u fotoaparátů, kde se spárujete k příslušenství nebo setům, ve kterých je hlavní produkt doplněný např. o objektivy. Vaše nabídka tak bude podstatně dražší a zákazník ji nenajde ve srovnání s ostatními.
V Bidding Fox Elements můžete zvolit elementy od 1. po 10. nejlevnější produkt v kartě. Vybírejte vždy podle toho, co pro váš e-shop sedí nejlépe.
Mít správně spárované produkty je důležité pro bidding, ale i pro samotnou podstatu Heureky - porovnávání stejných nabídek od různých e-shopů.
Přečtěte si o dalších výhodách aplikace Bidding Fox Elements a vyzkoušejte ji na 15 dní zdarma.
Přidat komentář