Přemýšlíte, jestli má smysl se přidat na Heureku? Pokud prodáváte zboží, které nabízí i jiné e-shopy, odpověď zní - rozhodně ano! Být na Heurece je ale jen první krok. Následovat by mělo zviditelnění v boxu doporučovaných obchodů. Jak na to a co když to nejde?
PPC režim na Heurece
Do boxu doporučovaných obchodů svůj e-shop dostanete, když se zapojíte do PPC režimu a dobijete kredit. To nastavíte jednoduše v administraci. Zapojit se může každý a získáte tím mnoho výhod.
- Spárování do kategorií a produktových karet.
- Možnost vyhledávání podle parametrů pomocí filtrů.
- Zapojení do biddingu.
PPC režim přináší e-shopům prokazatelné výsledky. Například až 3x víc prokliků. Pokud vás zajímá víc, podívejte se na infografiku od Heureky.
Neaktivní PPC režim na Heurece
Občas se může stát, že v produktové kartě, není aktivní box doporučených obchodů.
V takové kartě se obchody řadí podle ceny, jako kdyby byly ve fulltextovém vyhledávání a nelze je biddovat.
Pokud na tento problém narazíte, zkuste kontaktovat Heureku na podpora@heureka.cz a uvidíte, jestli se váš problém dá vyřešit.
Jak poznáte, kde není aktivní box doporučených obchodů
Díky používání Bidding Foxu nemusíte procházet všechny produktové karty a kontrolovat je. Na podstránce Diagnostika v kartě Problémy vidíte aktuální počet spárovaných produktů, u kterých není aktivní PPC režim. Můžete je vyhledat a získáte jejich seznam v aplikaci nebo v .csv dokumentu.
V případě, že se problém nedá vyřešit rychle, zaměřte se na ostatní produkty a celkovou spárovanost ve vašem feedu. Zajímá vás, jak funguje Diagnostika v Bidding Foxu? Vyzkoušejte ho na 15 dní zdarma a uvidíte, jestli přinese víc objednávek i vám.
Přidat komentář