Sledujete pravidelně reporty nebo s nimi často pracujete? Byli byste rádi, kdyby byly data stále aktuální a nemuseli jste exporty generovat manuálně stále dokola? Tak to budete mít radost z této novinky.
Naučili jsme Lišáka generovat odkaz, kde budete mít export s aktuálními daty. Co to znamená? Představte si, že jste na stránce Produkty, uložili jste filtr a zvolili jste možnost exportovat do CSV. Vyskočí vám okno, ve kterém naleznete pod volbou „Vygenerovat trvalý odkaz“ adresu, kterou si zkopírujete pro další zpracování. Jestliže některý z produktů z tohoto exportu vypadne, protože již nebude patřit například mezi nespárované produkty, promítne se vám to do vašeho exportu, který aplikace dvakrát denně aktualizuje. Odkaz si můžete vygenerovat pro všechny CSV exporty produktů, takže i pro ty z Diagnostiky.
Pokud chcete data v exportu aktualizovat v konkrétní okamžik, stačí na stránce Nastavení kliknout na ikonku pro přegenerování.
Další inovací, která vám usnadní práci s reporty, je možnost automatického zasílání na e-mail v pravidelném intervalu. Tuto novou funkci naleznete po kliknutí na „Vygenerovat trvalý odkaz“, pod tlačítkem „Nastavit export“.
Práce s daty v tabulkách Google
Do Google Spreadsheets data dostanete pomocí funkce IMPORTDATA.
Příklad:
=importdata("adresa-csv-z-bidding-foxu")
Věříme, že jsme vám tímto posunem Lišáka ušetřili další užitečný čas. Využití exportů je důležité a díky těmto vylepšením si můžete například vytvořit dashboard pro sledování spárovanosti svých klientů. Nevíte jak na to? Tak o tom třeba příště. Teď budeme rádi, když nám napíšete, jak tuto novinku využijete.
Přidat komentář