Poslední únorovou sobotu se v Českých Budějovicích uskutečnil jihočeský BarCamp. Z Brna vyrazilo plné auto přednášejících, včetně mě. Kromě stovek kilometrů mě čekala také přednáška o biddingu, kterou skrze slidy představuji níže. Předtím ale ještě pár slov k akci samotné.
Z přednášek, které jsem viděl, bych chtěl vyzdvihnout Martina Šimečka s jeho "Měníme lidi na smajlíky, pomocí chatbota", který předvedl pěkné demo a vysvětlil řešení bez zbytečných detailů a přitom dostatečně.
Druhou přednáškou, která hodně zaujala, byla improvizace v kooperaci s Vláďou Přichystalem z Besteta, kdy jsme nakonec rozjeli diskuzi napříč sálem na téma "Nejčastější chyby e-shopů". Tuto přednášku měl mít původně Michal Mervart, který ale nedorazil...
Určitě musím zmínit také Michalovu (Michala Janíka) přednášku o Brně, která se vymykala zaměření ostatních přednášek a byla fajn i pro brněnské účastníky.
Díky patří Endis a všem dalším organizátorům za fajn akci.
A teď už slíbená prezentace:
- Co je to bidding
- Jakých cílů je s biddingem možné dosáhnout
- Rozdíl mezi Zboží.cz a Heurekou
- Podmínky pro bidding na Heurece
- Biddingové strategie
- Ukázka co může biddingový automat potřebovat k nasazení