Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Minimální cena produktu na kartě
Bidding Fox Elements je užitečný nástroj přinášející další informace o inzerci prostřednictvím stovek elementů. V tomto případě stačí zapnout jeden až dva elementy podle toho, jak chcete s daty pracovat.
Prvním elementem je BFE_H_MIN_PRICE. Jeho pomocí přidáte do feedu cenu nejlevnějšího konkurenta na produktové kartě.
Druhým elementem je BFE_H_HEUREKA_URL, který přidá do feedu URL adresu konkrétní produktové karty na Heurece, takže vám ulehčí hledání daného produktu na srovnávači.
Následně v Mergadu vytvořte výběr produktů s podmínkou PRICE_VAT > BFE_H_MIN_PRICE, aplikovaný na výstupní hodnoty.
Vyselektujte tak produkty, které nabízí někdo z vašich konkurentů za nižší cenu. Zároveň se vám tyto údaje přidají do feedu. Na jednom místě tak máte informace o svém produktu, nejnižší cenu konkurenčního produktu spolu s URL adresou produktové karty Heureky.
Produkty si můžete prohlížet v Mergadu a nebo jednoduše vyexportovat do CSV souboru. Získáte tak souhrn všech údajů na jednom místě, které obsahuje například:
- ITEM_ID,
- PRODUCT,
- PRODUCT_NAME,
- URL produktů v e-shopu,
- URL produktových karet na Heurece,
- vaši cenu,
- cenu nejnižšího konkurenta,
- URL obrázku,
- ceny za dopravu,
- a mnoho dalších.
V tomto momentě jste získali potřebné informace. Znáte cenu nejlevnější nabídky i URL produktové karty, které se to týká. Dále je už jen na vás, jak se získanými informacemi naložíte.
Jestli máte zájem o automatizaci a pravidelný reporting, využijte k tomu nástroj Bidding Fox.
Možnosti Bidding Foxu
Nástroj určený k automatickému biddovaní na Heurece a Zboží.cz má i jiné funkce, které využijete bez nutnosti biddingu. V tomto případě dokáže zasílat denní exporty či reporty na e-mail, případně na veřejnou URL. Tímto způsobem si například nastavíte, aby vám každý den přišel export produktů, u kterých cena na produktové kartě není nejnižší.
Jak na zasílání reportů
Na začátku si sestavte v Bidding Foxu strategii aplikovanou na Mergado výběr, který jste si za tímto účelem vytvořili. Jestli nemáte zájem o biddování, označte strategii jako testovací. Tím si pojistíte, že získáte data o produktech bez změny CPC na Heurece.
Po vytvoření strategie dejte nástroji čas (doporučujeme 24 hodin), aby si stáhl potřebné data. Po uplynutí této doby budete pokračovat na stránce Produkty, kde si vyfiltrujete danou strategii a následně uložíte. Uložením filtru ušetříte čas věnovaný manuálnímu klikání parametrů v budoucnosti.
Produkty z tohoto, ale i ostatních filtrů si můžete vyexportovat do souborů ve formátech CSV, XLSX a HTML. Zároveň si vyberete, jaké údaje jsou pro vás důležité a potřebujete je mít i v exportu.
Následně rozhodněte, jestli vám bude Bidding Fox posílat export pravidelně na e-mail, nebo mu vygeneruje trvalý odkaz.Ten si uložíte do svého prohlížeče a můžete tak kdykoliv zkontrolovat stav produktů.
Tímto způsobem budete mít neustále přehled o svém sortimentu, který není nejlevnější na produktových kartách Heureky. Na základě této informace se rozhodnete, zda cenu snížíte a vylepšíte si tak postavení podle ceny, nebo naopak začnete biddovat a protlačíte nabídku mezi kvalitní obchody.
Bidding Fox spolu s Bidding Fox Elements přinášejí kromě toho spoustu dalších možností, jak získat a využít data ve svůj prospěch. Přesvědčte se sami na našem blogu a vyzkoušejte obě appky na 15 dní zdarma.
Přidat komentář