Ještě ani neskončil leden a Lišák má za sebou dva releasy. Opět jsme kladli důraz na lepší přehlednost a intuitivnější rozhraní. Přibyly i nové možnosti například nastavování strategií či filtrování produktů podle nových metrik. Pojďme si postupně představit všechny novinky, které na vás v aplikaci čekají.
Podstránka Strategie a její formulář
Menšími kosmetickými úpravami prošla v aplikaci podstránka Strategie a spolu s ní i formulář na tvorbu strategie. Změny vznikly hlavě kvůli lepší přehlednosti v parametrech a intuitivnějšímu nastavování.
(Ne)sledování PNO napříč strategiemi
Jestli nepracujete s metrikou PNO, nebude vás ní zatěžovat ani Bidding Fox. Jednoduše stačí vynechat v nastavení strategie políčko s hodnotou PNO, nebo zadat nulu. Výsledek bude stejný.
Z detailu strategie na výpis produktů
V detailu strategie najdete zajímavé statistiky, týkající se výkonu na srovnávači zboží. Do detailu jsme přidali i nenápadné tlačítko, kterým se na jeden klik dostanete na seznam produktů s rovnou vyfiltrovaným sortimentem spadajícím do dané strategie.
Nové produktové filtry
Pracujeme na to, abyste mohli své produkty filtrovat podle paramentů v různých kombinacích. Na základě toho přibyly v aplikaci čtyři filtry. Jeden z nich je v podobě checkboxu CPC na minimu kategorie. Můžete si tak například vyfiltrovat produkty, které mají nastavené CPC na hodnotu minimální ceny jejich kategorie a i přesto mají vysokou proklikovost. Ty si pak následně seřadíte podle počtu prokliků nebo sumy nákladů a objevíte tak produkty s vysokými náklady.
Další tři filtry najdete v sekci Heureka. Dokážete si tu vyfiltrovat produkty podle hodnocení, počtu hodnocení a počtu recenzí na Heurece.
Uložené produktové filtry
Své sledované filtry produktů si můžete uložit a na daný filtr vytvořit strategii. A abyste měli v seznamu uložených filtrů lepší přehled o tom, na který filtr je a na který není aplikovaná strategie, zvýraznili jsme je informační hláškou.
Úprava stránky Nastavení produktu
V rámci lepší přehlednosti jsme nastavení projektu a upozornění, událostem a exportům nadělili vlastní podstránku.
Pro dnešek je to vše. Jestli vás zajímá stručný popis novinek v aplikaci, navštivte nás changelog, který aktualizujeme ihned po release a kde je všechno podstatné shrnuté v několika větách.
Aplikaci vylepšujeme hlavně pro vás, proto jestli máte návrhy a nebo tipy, které by vám práci s Bidding Foxem zefektivnili, budeme rádi, když nám napíšete na podpora@biddingfox.com.
Přidat komentář