Jste zde

Nové zobrazování nabídek v detailu produktu na Zboží.cz

Zboží.cz oznámilo ode dneška změny v zobrazování nabídek v detailu produktu - podobně jako Heureka bude zobrazovat biddované pozice a dále pak seřadí nabídky podle ceny. Kam se nyní s biddingem dostanete?

Dřívější zobrazení

Staré zobrazení nabídek v detailu produktu na Zboží.cz
Staré zobrazení nabídek v detailu produktu na Zboží.cz

Nově

Zatímco doposud Zboží.cz neomezovalo počet biddovaných pozic u zobrazených nabídek, nově se díky nastavení ceny za proklik dostanete na první tři místa v produktovém detailu (u Heureky jsou to 4 pozice). Podle manažera Zboží.cz, Milana Šmída, kterého citovalo na svém blogu Besteto, bude vedle CPC hrát roli také kvalita: "Pořadí na prvních třech příčkách budou ovlivňovat vedle samotného CPC také čtyři faktory kvality. Do nich vstupuje to, jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladovou dostupnost, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e-shopu jeho klienty."

Na čtvrtém až osmém místě pak budou nabídky seřazeny podle ceny, což u Zboží.cz posiluje funkci cenového srovnávače. Nové zobrazení tedy vypadá následovně:

Nové zobrazení nabídek v detailu produktu na Zboží.cz
Nové zobrazení nabídek v detailu produktu na Zboží.cz

 

Další nabídky se, stejně jako na Heurece,  objeví až po kliknutí na Další obchody. 

Doporučujeme tedy zkontrolovat nabídku za proklik, kterou máte pro Zboží.cz nastavenou v elementu <MAX_CPC>, případně zvážit úpravu ceny. 

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.