Leden je měsícem bilancování a hodnocení předchozího roku. Na novinky a milníky v Bidding Foxu jsme si posvítili v minulém článku. Teď se podíváme na to, jak vypadal rok 2018 na Heurece.
Heureka.cz
- Heureka uvedla novou podobu detailu obchodu. Plní tím jeden ze svých dlouhodobých cílů - mít responzivní a uživatelsky přehledný web.
- Na konci roku přibylo na Detail obchodu zobrazování klíčových slov.
- Heureka rozšířila spolupráci s výdejnami Uloženky a zrušila HeurekaPointy.
- Na blogu najdete sérii článků, díky kterým budete rozumět principům párování produktů.
- GDPR. Opatření, kterým se všichni museli začít řídit. Vznikla kolem něho velká bublina. Jak to nakonec na Heurece celé dopadlo?
- Vzhledem k GDPR byly zmírněny podmínky pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky. Následně byla zkrácena doba odesílání dotazníků, při opakovaných nákupech. A Heureka motivuje zákazníky k vyplnění informací o nákupu.
- Heureka představila nové datové přehledy, ve kterých jsou podrobnější a přesnější informace.
Novinek a změn na Heurece nebylo málo. My už se těšíme na to, co přinese rok 2019.
Přidat komentář