Jste zde

Ověřeno Zákazníky na Heurece 2025: Změny v zasílání dotazníků

Z jednoho dotazníku jsou dva

Zatímco původně zákazníkům přiletěl do e-mailové schránky dotazník spokojenosti jen jeden, teď jim tam přistanou dva. Každý po jiné době.
První dotazník chodí, stejně jako dosud, po 6 dnech od uskutečnění objednávky zboží a týká se spokojenosti s obchodem. Dobu můžete případně sami ještě prodloužit podle skladové dostupnosti – v dostupnostním feedu nastavíte dobu dodání.

Heureka Ověřeno Zákazníky - Hodnocení e-shopu
Heureka Ověřeno Zákazníky - E-mail s hodnocením e-shopu po 6 dnech od objednávky

Druhý dotazník se týká spokojenosti s produktem a zákazníkům dorazí 14 dnů po tom prvním. Mají tak více času na vyzkoušení produktu a mohou ho lépe zhodnotit.

Heureka zároveň stále dohlíží na četnost objednávek daného zákazníka, aby nedocházelo k nadměrnému zasílání dotazníků v krátkém čase. To znamená, že pokud vás zákazníci opravdu milují a objednávají vícekrát za den, dostanou dotazník jen na první objednávku za posledních 24 hodin. Další jim pak dorazí až při objednávce o 14 dní později.

V odesílání dotazníků hraje však roli spousta proměnných, takže pokud chcete mít jistotu, jak to vašim věrným zákazníkům chodí, směle kontaktujte přímo Heureku na podpora@heureka.cz.

Heureka Ověřeno Zákazníky - E-mail s hodnocením produktu po 20 dnech od objednávky
Heureka Ověřeno Zákazníky - E-mail s hodnocením produktu po 20 dnech od objednávky

Zkontrolujte si nastavení skriptu pro Ověřeno Zákazníky

Vy se sice rozpůlit nemůžete, ale dotazník od Heureky to udělal, a tak toho můžete aspoň využít. Díky druhému dotazníku získáte totiž více produktových recenzí o vyšší kvalitě. Potřebujete k tomu jen správné nastavení.

Kromě informace o objednávce je potřeba posílat společně s ní i identifikátor produktu ITEM_ID. Bez něj není možné recenzi k produktu přiřadit, proto dotazník zákazníkovi ani nedorazí.

Ačkoliv Heureka nezahlcuje mailové schránky dotazníky, o hodnocení produktů vás neošidí. Zákazníkovi sice nepřijde dotazník ke každému nákupu, ale bude moct hodnotit den po dni všechny nadefinované produkty, a to nejdříve 20. den od objednání.

Pokud ale identifikátor neposíláte a nechcete, nemá na vás změna v zasílání žádný vliv. Zákazníkovi zkrátka přijde dotazník jen jeden, jak byl zvyklý.

 

Více dotazníků, více spokojenosti

Chcete, aby vám Heureka vydělávala nejen pěti hvězdičkami? Pošlete na ni „Lišáka“ – biddovací automat Bidding Fox, který vám pomůže se správou inzerce a bude neustále bedlivě sledovat každou změnu.

Díky němu nepromarníte žádnou příležitost se blýsknout, takže získáte více recenzí, a tím pádem i šanci na více spokojených zákazníků. A přitom ušetříte čas i peníze.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Změny v Ověřeno Zákazníky v roce 2025
Už jste to slyšeli? Heureka změnila odletové řády e-mailů s dotazníky spokojenosti. Přinášíme vám rychlý přehled, jak to teď lítá.
V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.