Z jednoho dotazníku jsou dva
Zatímco původně zákazníkům přiletěl do e-mailové schránky dotazník spokojenosti jen jeden, teď jim tam přistanou dva. Každý po jiné době.
První dotazník chodí, stejně jako dosud, po 6 dnech od uskutečnění objednávky zboží a týká se spokojenosti s obchodem. Dobu můžete případně sami ještě prodloužit podle skladové dostupnosti – v dostupnostním feedu nastavíte dobu dodání.

Druhý dotazník se týká spokojenosti s produktem a zákazníkům dorazí 14 dnů po tom prvním. Mají tak více času na vyzkoušení produktu a mohou ho lépe zhodnotit.
Heureka zároveň stále dohlíží na četnost objednávek daného zákazníka, aby nedocházelo k nadměrnému zasílání dotazníků v krátkém čase. To znamená, že pokud vás zákazníci opravdu milují a objednávají vícekrát za den, dostanou dotazník jen na první objednávku za posledních 24 hodin. Další jim pak dorazí až při objednávce o 14 dní později.
V odesílání dotazníků hraje však roli spousta proměnných, takže pokud chcete mít jistotu, jak to vašim věrným zákazníkům chodí, směle kontaktujte přímo Heureku na podpora@heureka.cz.

Zkontrolujte si nastavení skriptu pro Ověřeno Zákazníky
Vy se sice rozpůlit nemůžete, ale dotazník od Heureky to udělal, a tak toho můžete aspoň využít. Díky druhému dotazníku získáte totiž více produktových recenzí o vyšší kvalitě. Potřebujete k tomu jen správné nastavení.
Kromě informace o objednávce je potřeba posílat společně s ní i identifikátor produktu ITEM_ID. Bez něj není možné recenzi k produktu přiřadit, proto dotazník zákazníkovi ani nedorazí.
Ačkoliv Heureka nezahlcuje mailové schránky dotazníky, o hodnocení produktů vás neošidí. Zákazníkovi sice nepřijde dotazník ke každému nákupu, ale bude moct hodnotit den po dni všechny nadefinované produkty, a to nejdříve 20. den od objednání.
Pokud ale identifikátor neposíláte a nechcete, nemá na vás změna v zasílání žádný vliv. Zákazníkovi zkrátka přijde dotazník jen jeden, jak byl zvyklý.
Více dotazníků, více spokojenosti
Chcete, aby vám Heureka vydělávala nejen pěti hvězdičkami? Pošlete na ni „Lišáka“ – biddovací automat Bidding Fox, který vám pomůže se správou inzerce a bude neustále bedlivě sledovat každou změnu.
Díky němu nepromarníte žádnou příležitost se blýsknout, takže získáte více recenzí, a tím pádem i šanci na více spokojených zákazníků. A přitom ušetříte čas i peníze.
Přidat komentář