Trápí vás rozhozená analytika nebo špatné párování dat k produktům z Bidding Fox Elements? Vyřešte problém jednoduchým nastavením parametrů v Google Analytics.
Fbclid a gci nejsou zkratky sprostých slov
Parametr „fbclid“ je přidaný Facebookem a „gci“ umisťuje do URL Glami. Platformy sledují pomocí parametrů pohyb uživatele po prokliku na konkrétní web a jeho činnost na daném webu. Dokážou si tak lépe spojit návštěvy konkrétních uživatelů a získat víc dat pro jejich interní potřeby.
Přináší to však negativní dopad na vaši analýzu stránek – deset unikátních návštěv stejné stránky se rozpadne na deset návštěv deseti unikátních adres s jednou návštěvou. Stále se jedná o stejnou adresu, která se liší jen o jedinečné ID návštěvníka. To je přidělené reklamními systémy z důvodu dalšího monitoringu návštěvníků.
Parametrů v URL se zbavíte prostřednictvím jednoduchého nastavení v Google Analytics, které vám zabere jen několik sekund. Stačí se držet následujícího postupu.
Google Analytics -> Správa -> Nastavení výběru dat -> Vyloučit parametry v adrese URL
Párování dat Bidding Fox Elements s Google Analytics
Google Analytics a Mergado spárujete bez problému i v případě, že máte v URL parametr od Facebooku a Glami. Po zapnutí aplikace Bidding Fox Elements si dejte pozor – požaduje totiž, aby URL adresy produktů za prvním lomítkem (včetně lomítka) ve feedu v Mergadu byly totožné s adresami vstupních stránek v Google Analytics. Po splnění této podmínky se budou data správně párovat k produktům.
Udělejte si pořádek ve svých URL adresách a využívejte naplno potenciál elementů. Pro další tipy a zlepšováky vám poslouží kategorie na našem blogu – zaměřená na Bidding Fox Elements.
Přidat komentář