Nedávno jsme se v několika článcích na blogu zabývali diagnostikou a několikrát se setkali s nespárovanými produkty. Jedním z problémů, který brání v biddingu, jsou právě nespárované produkty. Jak s nimi můžete pracovat a kdy je můžete dostat do biddingu?
Párování produktů
Aby mohl být produkt spárovaný musíte být zařazeni v placeném režimu a v XML souboru uvádět tagy - PRODUCTNAME, URL, PRICE_VAT a CATEGORYTEXT. Na základě tagu CATEGORYTEXT a PRODUCTNAME Heureka produkt spáruje. Nespárované produkty se neobjevují v biddingu ani v porovnání ceny. Najdete je jen ve výsledcích vyhledávání až za spárovanými produkty.
V případě, že váš produkt nemá samostatnou kategorii, uveďte tu, která jasně určí, o jaký produkt se jedná.
PRODUCTNAME musí obsahovat název výrobce, kód produktu a atributy varianty.
Spárované produkty
Jsou produkty, které jsou správně zařazené ve své kategorii a je možné u nich využít bidding. U spárovaných produktů je vždy žádoucí, abyste se zaměřili na parametry.
Nespárované produkty
Co tedy s produkty, které na Heurece nejdou spárovat? Nemusí se jednat jen o to, že kategorie daného produktu není zařazená, ale můžou to být produkty, které jsou originální a nejde je “připárovat” o ostatním e-shopům. Pokud máte správně nastavené všechny náležitosti, Heureka vám může založit novou produktovou kartu. Potom můžete začít pracovat s parametry a zákazníci se k těmto produktům dostanou při použití filtrů.
Parametry
Díky parametrům je vaše nabídka víc vidět a produkty je možné vyfiltrovat v levém sloupci. Parametry jsou vlastnosti vašich produktů. U některých kategorií jsou dokonce povinné. Seznam povinných parametrů najdete v tabulce, kterou Heureka aktualizuje.
Proč vyplňovat parametry
Potřebuji helmu na motorku, vyhledám ji na Heurece. Výsledků vyhledávání je ale velké množství, vidíme 231 stran.
Proto použiju filtrování. Chci helmu s intercomem.
A díky vyplněným parametrům je tato helma jediná a rozhodovací proces je najednou velmi jednoduchý.
- Pro zobrazení na Heurece a spárování produktů potřebujete ve feedu PRODUCTNAME, URL, PRICE_VAT a CATEGORYTEXT.
- Spárované produkty můžou do biddingu.
- Nespárované nelze téměř dohledat. Vždy jsou ve výsledcích vyhledávání až pod spárovanými.
- Vyplňujte parametry! Budete lépe dohledatelní.
Setkali jste se s problémy s párováním?