Jste zde

Staňte se Bidding Fox Masterem

Certifikovaný partner 

Bidding Fox potřebuje své mistry, kteří ví, jak aplikaci správně ovládat, co udělat, když něco nejede podle plánu a kdy jsou stanovené cíle reálné a kdy nikoliv.

Jste to právě vy, kdo si umí poradit v každé situaci a vaše nastavení plní stanovené cíle? Staňte se Bidding Fox Masterem.

Pro koho je certifikace určena

  • Pro agenturní zaměstnance, kteří získají titul Bidding Fox Master a agentura se stane certifikovaným partnerem.
  • Pro freelancery, kteří získají titul Bidding Fox Master.

Podmínky získání partnerství

  • Spravujete v Bidding Foxu minimálně 2 e-shopy?
  • Jste certifikovaný specialista Mergada?
  • Orientujete se v aplikaci a dokážete vysvětlit vzniklé situace?
  • Byli jste na školení biddingu?

Jsou vaše odpovědi ano, ano, ano a ano? Tak se přihlaste, pošleme vám zadání testu a popovídáme si o tom, jak v aplikaci pracujete. Každý projekt v Bidding Foxu je jedinečný a žádá si jiný přístup, proto bude proces certifikace hodně o diskuzi, o vašich cílech a jejich plnění.

Co vám nabízíme

  • Doporučení vašich služeb uživatelům, kteří potřebují radu nebo správu celého účtu.
  • Představení a logo vaší agentury na webu Bidding Foxu.
  • Konzultace.
  • Pravidelné neformální setkávání (představení novinek a toho, co se chystá).
  • Postupy a návody k novinkám.
  • Certifikát.
  • Odznak s Lišákem na váš web a propagační materiály.

Cena a platnost

Za to, že jste ve své práci dobří nám přece nebudete platit. Certifikát je pro uživatele Bidding Foxu ZDARMA
Platnost certifikace je stanovena na rok, během této doby společně budeme komunikovat a setkávat se. V závislosti na změnách a vylepšeních v aplikaci rozhodneme, jestli bude nutné, abyste vyplnili aktuální verzi testu. 
Certifikát bude vydaný na jméno správce, který požádá o certifikaci. Záleží nám na tom, abychom se se všemi Mastery znali osobně a věděli, že je na ně 100% spolehnutí.

 

Na co ještě čekáte? Přihlaste se>>

 

 

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.