Jste zde

Prázdninové novinky aneb vylepšili jsme diagnostiku

Ani o prázdninách ve vývoji Bidding Foxu nezahálíme a přidáváme nové a nové možnosti využití aplikace. Do Diagnostiky jsme pro vás přidali pár novinek. Jaké to jsou?

Bidding Fox má k dispozici velkou spoustu dat, která pro vás jsou k dispozici v Diagnostice. Tomuto tématu jsme věnovali několik článků, ve kterých zjistíte, jak vám diagnostika může v práci pomoct. Co může omezovat bidding, jestli vaše strategie plní nastavené cíle a jestli byste se neměli zaměřit na produkty, které by šlo vylepšit.

Vlastní diagnostika

V aplikaci máte nově možnost zvolit si vlastní metriky pro diagnostiku. Jak je nastavíte? 

  1. Vytvořte si filtr produktů, který odpovídá vašim požadavkům. Toto nastavení si pojmenujte a uložte.
  2. Přejděte do Diagnostiky a přidejte si ho jako metriku.
  3. Bidding Fox vám bude přehledně zobrazovat počty produktů, které vámi nastavenému filtru vyhovují.

Pro každý e-shop tak můžete mít vlastní diagnostiku a sledovat co vás u něj zajímá. Někdy to bude počet produktů v biddingu, někdy zase počet nespárovaných produktů. Je jen na vás, co vás zajímá.

Nastavení vlastní diagnostiky
Ukázka vlastní diagnostiky

Info box s diagnostikou

Tento box obsahuje shrnutí informací z diagnostiky. Vidíte tu varování, problémy i doporučení. Mimo tuto obecnou diagnostiku, můžete přepnout i na specifické výběry strategií, uložených filtrů nebo typů produktů (vstupní, spárované, mimo výběr, atp.)
 

Info box v diagnostice
Výběr produktů pro diagnostiku

Proč používat vlastní diagnostiku? 

  • Máte přehledně seřazená data, která vás opravdu zajímají
  • Víte, co se děje s produkty, které jsou důležité právě pro vás. 
  • Nemusíte složitě vyplňovat tabulky a provádět výpočty. Bidding Fox udělá vše za vás
  • Stačí jen vyfiltrovat metriky, které vás zajímají. 
     

To jsou novinky v Diagnostice. V Bidding Foxu se objevily ještě další vylepšení ve filtrování produktů. Ty vám ukážeme zase příště. 
Řídíte se při biddingu diagnostikou vašeho feedu a je něco, co vám v Bidding Foxu chybí? Napište nám a společně se na to podíváme. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.