Ani o prázdninách ve vývoji Bidding Foxu nezahálíme a přidáváme nové a nové možnosti využití aplikace. Do Diagnostiky jsme pro vás přidali pár novinek. Jaké to jsou?
Bidding Fox má k dispozici velkou spoustu dat, která pro vás jsou k dispozici v Diagnostice. Tomuto tématu jsme věnovali několik článků, ve kterých zjistíte, jak vám diagnostika může v práci pomoct. Co může omezovat bidding, jestli vaše strategie plní nastavené cíle a jestli byste se neměli zaměřit na produkty, které by šlo vylepšit.
Vlastní diagnostika
V aplikaci máte nově možnost zvolit si vlastní metriky pro diagnostiku. Jak je nastavíte?
- Vytvořte si filtr produktů, který odpovídá vašim požadavkům. Toto nastavení si pojmenujte a uložte.
- Přejděte do Diagnostiky a přidejte si ho jako metriku.
- Bidding Fox vám bude přehledně zobrazovat počty produktů, které vámi nastavenému filtru vyhovují.
Pro každý e-shop tak můžete mít vlastní diagnostiku a sledovat co vás u něj zajímá. Někdy to bude počet produktů v biddingu, někdy zase počet nespárovaných produktů. Je jen na vás, co vás zajímá.
Info box s diagnostikou
Tento box obsahuje shrnutí informací z diagnostiky. Vidíte tu varování, problémy i doporučení. Mimo tuto obecnou diagnostiku, můžete přepnout i na specifické výběry strategií, uložených filtrů nebo typů produktů (vstupní, spárované, mimo výběr, atp.)
Proč používat vlastní diagnostiku?
- Máte přehledně seřazená data, která vás opravdu zajímají.
- Víte, co se děje s produkty, které jsou důležité právě pro vás.
- Nemusíte složitě vyplňovat tabulky a provádět výpočty. Bidding Fox udělá vše za vás.
- Stačí jen vyfiltrovat metriky, které vás zajímají.
To jsou novinky v Diagnostice. V Bidding Foxu se objevily ještě další vylepšení ve filtrování produktů. Ty vám ukážeme zase příště.
Řídíte se při biddingu diagnostikou vašeho feedu a je něco, co vám v Bidding Foxu chybí? Napište nám a společně se na to podíváme.
Přidat komentář