Nezahálíme a máme nová vylepšení našeho nástroje. Díky nímž můžete například vyfiltrovat dárky konkurence a nebo snadněji pracovat se strategiemi. Přečtěte si článek a zjistěte, jaké novinky vám zpříjemní práci s aplikací.
Nové filtry konkurence
Více možností filtrování specifického sortimentu podle kritérií konkurenta naleznete na stránce Produkty. Rozkliknete si nabídku rozšířeného vyhledávání a zvolíte záložku konkurence. Zde je nutné vyplnit název e-shopu, podle kterého se budou nabídky filtrovat. Následně vypíšete, co požadujete. Přibyla pole pro:
- cenu produktu,
- dostupnost,
- cenu dopravy,
- pozice v biddingu,
- pozice podle ceny.
Součástí jsou mimo jiné i checkboxy „Doprava zdarma“ nebo „S dárkem“. Po nastavení požadavků se vám vyhledá sortiment s těmito mnohdy zvýhodňujícími parametry. Výběr produktů si poté můžete vyexportovat a na jeho základě doplnit třeba element GIFT, popřípadě na něj vytvořit samostatnou strategii. Jak postupovat při tvorbě strategie na vlastní výběr produktů si přečtěte v článku na našem blogu.
Zobrazení dárků, TOP produktů a dalších údajů najdete i na stránce Konkurence. Tlačítkem „Detail“ si zobrazíte informace k vybranému e-shopu. Doporučujeme je mít ve sledování, protože se vám potom bude v detailu zobrazovat i historický vývoj. Přečtěte si jak na to, nebo koukněte na video.
Editace a výpis strategií
Přesuneme se na stránku Strategie, kde najdete tři změny. Jako první zmíníme rychlou editaci nastavení. Kromě pozic, maximálního PNO, CPC a dodací doby je nově součástí i maximální cena za proklik z procent ceny produktu. V případě, že máte vyplněné oba sloupečky CPC pamatujte, že Bidding Fox bude brát vždy v potaz nižší hodnotu.
Na první pohled neviditelná změna je prokliknutí přes metriky strategie. Pokud vás tedy například zajímá, jaké produkty byly objednané za posledních 30 dní, stačí kliknout na číslo ve sloupci „Objednávky“. Sortiment se vám rovnou vyfiltruje na stránce Produkty, automaticky seřazený podle zvolené metriky. Tímto se vám usnadní především vyhledávání sortimentu podle konkrétních kritérií.
Dalšími drobnostmi, kterých si můžete všimnout, jsou zpřehlednění výpisu nastavení strategie, možnost uložení výchozí hodnoty DPH do Google Analytics v nastavení projektu či automatické předvyplnění nastavené hodnoty DPH. Jestliže si zvolíte DPH třeba 21 % a budete zakládat novou strategii, tuto hodnotu budete mít zde již propsanou.
Není vám jasná nějaká ze zmíněných funkcí? Koukněte na náš blog, na kterém najdete různé tipy a návody. Připravujeme také videonávody, jež vám usnadní práci s lišákem. Novinky sledujte na webu nebo sociálních sítích.
Komentáře
Tedy chápu to Dominiko
Tedy chápu to Dominiko správně tak, že mohu stavět biddingové strategie cílené na konkrétního konkurenta?
Pěkné.
Ano Michale, přesně tak to je
Ano Michale, přesně tak to je. Myslím, že výše zmíněné filtrování v kombinaci se stránkou Konkurence či vlastními metrikami v Diagnostice, jsou možnosti velmi zajímavé.
Přidat komentář