Chcete vytěžit ze své nabídky na zbožácích maximum? Bidding Fox Elements vás vyzbrojí seznamem vašich nejžádanějších produktů nebo dárků konkurence. Je také šikovným pomocníkem v časování kampaní a automatickém skrývání a odkrývání produktů. Čtěte dál a dozvíte se o možnostech aplikace víc.
Jaké jsou výhody Bidding Fox Elements
Plánujete vánoční kampaně a nevíte, kde vám hlava stojí? Pomůže vám Bidding Fox Elements. Poskytuje data o inzerci, umožňuje její přesnější cílení a hlavně automaticky doplňuje informace do feedu. Před Vánoci se vám bude hodit nastavení kampaní podle počtu dní, cílení jen na nové produkty ve feedu nebo doprava zdarma v určité dny.
Naplánujte jednoduše kampaně na zvolené období
Chcete vytvořit kampaně na určité období a nechcete hlídat jejich zapnutí a vypnutí? Pomocí Elementů přidáte do kampaní hledisko času.
Nastavte si počet dní do Vánoc
Pro plánování kampaní se hodí odpočet, který stanoví, jak dlouho mají kampaně běžet. K tomu slouží element BFE_D_COUNTDOWN.
Před jeho vygenerováním si jen zvolíte cílové datum, do kterého má probíhat odpočet, například do Vánoc. Pak s takovým časováním pracujete v jednotlivých aplikacích.
Chcete vytvořit produktové obrázky s dynamickými prvky, které zaujmou zákazníky na první pohled? Využijte propojení BFE a Feed Image Editoru. Před Vánoci tak můžete do obrázku produktu přidat například informaci, jak dlouho kampaň ještě trvá.
Jestliže chcete svou nabídku zpestřit a nabízet dopravu zdarma v určité dny (například jen o víkendu), využijete element BFE_D_DAY_OF_WEEK obsahující dny v týdnu.
Pracujte s novinkami ve feedu
Máte ve své nabídce nové produkty? V Bidding Fox Elements vyberete BFE_P_DAYS_IN_FEED, který obsahuje informace o počtu dnů produktu ve feedu. Pomocí výběrů v Mergadu si pak vyfiltrujete sortiment, který máte ve feedu maximálně 14 dní a označíte ho jako novinky.
S takovým výběrem pak můžete dál pracovat, například:
- Zkontrolujete si spárovanost pomocí elementu BFE_S_H_PAIRED pro Heureku a BFE_S_Z_PAIRED pro Zboží.cz.
- Ve Feed Image Editoru vytvoříte pro novinky produktové obrázky.
Zaměřte se na nejžádanější produkty
Zajímá vás, jaké produkty jsou zákazníky nejoblíbenější? Bidding Fox Elements ukrývají informace o počtu hodnocení na Heurece. Právě počet hodnocení je známkou toho, že se sortiment dobře prodává a je o něj zájem.
Chcete být na zbožácích vidět? Zaměřte se na biddování TOP produktů v kategorii:
- Vygenerujte element BFE_S_H_CATEGORY_POSITION.
Data se budou do elementu BFE_S_H_CATEGORY_POSITION stahovat jen v případě, že máte na stejném exportu zapnutou aplikaci Bidding Fox nebo Pricing Fox.
- V Mergadu si vyfiltrujte BFE_S_H_CATEGORY_POSITION = "" a takový výběr uložte.
- Uloženému výběru nastavte strategii v Bidding Foxu.
- Za nějaký čas porovnejte obrat s vloženými náklady a zjistěte, zda vám to přináší takový konverzní poměr, jaký jste očekávali.
V případě, že se svou konkurencí nemůžete soutěžit v dostupnosti nebo ceně, můžete zatraktivnit svou nabídku dárkem. Díky Bidding Fox Elements zjistíte, jaké dárky nabízí vaše konkurence. Pomocí pár kroků získáte jejich celý seznam.
Zkontrolujte si úspěšnost vašich kampaní
K nastavení správné biddovací strategie i k její kontrole využijte přehled o výkonu a nákladech v Bidding Fox Elements. Na jednom místě uvidíte všechny potřebné metriky, celkové náklady, obrat, počet objednávek a další.
Přemýšlíte, jak snížit celkovou nákladovost na zbožácích? Pomocí Elementů automaticky skryjete a odkryjete produkty v kampaních podle toho, jak jsou nákladné. Agentura Besteto sepsala, jak na to.
Ještě jste Bidding Fox Elements nevyzkoušeli? Zapněte si tento nástroj v Mergadu na 15 dní zdarma. Během této doby můžete vyzkoušet všechny jeho výhody. V případě jakýchkoliv dotazů kdykoliv kontaktujte naši podporu.
Přidat komentář