Před nedávnem jsme vám představili novinku spočívající v rozšíření elementů z produktové karty Heureky a Zboží.cz. A máme tady další nádstavbu těchto možností. Jakou? Dozvíte se v tomto článku.
Jaké elementy přibyly v Bidding Fox Elements
Připomeňme si, co poslední release Bidding fox Elements obnášel. Rozšířili jsme množství elementů o údaje z produktových karet Heureky a Zboží.cz. Abyste s těmito daty mohli pracovat, musíte mít zapnutou aplikaci Bidding Fox. Důvod je jednoduchý – BFE musí odněkud data čerpat a tím zdrojem je právě Lišák. V dřívějším článku na blogu najdete výpis všech nových elementů a také tipy, jak s nimi pracovat.
Nastavení údajů v elemetech
K elementům „Nabídky dle ceny“ a „Nabídky v biddingu“ z karet produktů Heureky a Zboží.cz jsme přidali možnost nastavení jejich obsahu. Prakticky to funguje tak, že kliknete na ozubené kolečka a vyskočí vám tabulka, ve které si zaškrtnete, jaké informace potřebujete.
Varianty nastavení obsahu elementů Heureka:
- pozice,
- název e-shopu,
- cena,
- dostupnost,
- dárky,
- garance vrácení,
- cena dopravy,
- Heureka košík,
- hodnocení e-shopu,
- ověřeno zákazníky.
Varianty nastavení obsahu elementů Zboží.cz:
- pozice,
- ID e-shopu,
- cena,
- dostupnost,
- cena dopravy.
Příkladem může být cena dopravy. Hodnotu lze upravit když chcete být konkurenci v patách a přizpůsobíte ji tak, aby nebyla příliš rozdílná s konkurenčními e-shopy. Další variantou je například dostupnost, která pro vás může být výhodou, pokud jiné e-shopy nemají zboží skladem. Pomocí Elements a Mergado maker lze také odhalit konkurenční dárky, jež mohou v bitvě o zákazníka hrát výraznou roli. Jak na to v šesti krocích popsal Jirka v článku.
Jestliže vám v elementech nějaké informace chybí a mohli bychom vám tím ušetřit práci a čas, obraťte se na nás. Budeme rádi za nápady a tipy, abychom aplikaci mohli co nejvíce přizpůsobovat uživatelům.
Komentáře
Tahle novinka mže vypadat
Tahle novinka mže vypadat nenápadně, ale přijde mi hodně mocná. Tipl bych, že mnoho marketérů neví, k čemu ta data využít. Ti kdo vědí, jak si naklikat a jak využít např. pro analýzu konkurence už teď nové elementy jistě testují :-)
Dobrá práce.
Děkujeme :-)
Děkujeme :-)
Přidat komentář