Na konferenci PROBIDDING v přednáškách zaznělo několik desítek velmi zajímavých myšlenek. My bychom se o ně rádi podělili i s těmi, kteří se nemohli zúčastnit. Právě proto jsme pořídili záznamy a vy se na ně můžete podívat právě teď.
Podívejte se na velmi inspirativní přednášku Jany Dzuričkové z agentury Unikum. Podělila se o své zkušenosti se správou inzerce na zbožácích a tím, jak svoji práci optimalizuje. Do praxe převedla hned několik teoretických metod, se kterými se setkala ve škole. Jaké výsledky díky jejich implementaci získala? Podívejte se na video.
Poslechnout si můžete samostatný zvukový záznam.
Podívejte se i na další videa:
- Vladimír Trevisan - Co mě na biddingu sere a co baví
- Petra Mikulášková - Jak zapojit klienta do rozhodovacího procesu
- Jiří Drážný - Jak na strategii, analytiku a optimalizaci na Glami
Přidat komentář