Jste zde

Proklik z Heureky přímo do e-shopu

Heureka se vrátila k funkci, že se zákazník může z kategorie prokliknout rovnou do e-shopu. Tuto možnost mají zákazníci u produktů, u kterých je jen jeden prodejce. Díky tomu se zákazník dostává na stránky e-shopu mnohem rychleji a je větší pravděpodobnost, že nákup dokončí. Změnu uvidíte nejlépe u kategorie fashion. Jednonabídkové produkty jsou od ostatních odlišené tak, že vedle ceny vidíte rovnou název e-shopu

Jednonabídkové produkty jsou i takové, které nabízí jeden e-shop v několika variantách, ovšem v takovém případě se uživatel proklikne na detail produktu na Heurece.

Všechny podrobnosti se dozvíte v článku na blogu Heureky.  

Kategorie dámská trička a jednonabídkové produkty, ze kterých se prokliknete přímo do e-shopu.
Mezi jednonabídkové produkty se řadí i takové, které nabízíte v několika variantách.
Prokliknutí přímo do e-shopu vs. proklik do detailu na Heurece, díky zasílaným variantám.

Máte v nabídce takové produkty a potěšila vás Heureka touto staronovou funkcí? Napište nám do komentářů.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.