Chcete se rychle dostat na první pozici v biddingu? Pak se vám může hodit možnost manuální úpravy CPC. V článku si shrneme, v jakých případech ruční bidding využijete a jak ho nastavíte.
Kdy manuální bidding využijete
Zjistili jste, že váš produkt v Bidding Foxu spadá do strategie, které nechcete a potřebujete rychle jednat? Nemusíte vytvářet nové výběry a upravovat celou strategii, stačí si posvítit na nastavení samotného produktu.
Tuto možnost využijete i v případě, kdy se chcete dostat rychle do biddingu. Lišák totiž zvyšuje CPC postupně a může chvíli trvat, než se dostane na potřebnou cenu za proklik. Ruční úpravou celý proces zrychlíte a automat se v dalším přebiddování odrazí od vámi nastavené ceny.
Kde najdete možnost manuálního biddingu
V aplikaci můžete manuálně biddovat na dvou místech:
- v tabulce Ruční úpravy na stránce Produkty
- a v detailu produktu.
Jak cenu za proklik ručně upravíte
Bidding Fox nabízí úpravu:
- jednoho nebo několika produktů pod sebou,
- nebo hromadnou změnu všech vyfiltrovaných položek.
Úprava jednoho produktu
V tabulce Ruční úpravy máte na výběr několik možností. Nabiddujete konkrétní produkt nebo postupně několik položek pod sebou. Jak na to?
- Zadáte novou cenu za proklik.
- Pokud nechcete sortiment v inzerci zobrazovat, ručně ho skryjete.
- Pomocí max CPC zadáte nejvyšší částku, kterou jste ochotni zaplatit.
- Zvolíte, zda mají být dané změny jednorázové nebo trvalé.
- Nastavení uložíte.
To stejné nabízí i detail produktu, kde si můžete po přebiddování zkontrolovat ručně nastavenou cenu.
Hromadná úprava
Pokud chcete upravit větší skupinu produktů, ušetříte si čas pomocí Hromadné úpravy produktů. Nejdříve si vyfiltrujete položky, které potřebujete. Následně zvolíte nastavení, které bude platit pro všechny.
Jak najdete produkty, které jsou ručně biddované
Abyste měli přehled, které produkty jste manuálně ovlivnili a nemuseli je sami hledat, můžete si je v Lišákovi vyfiltrovat. Na stránce Produkty jim věnujeme celou kartu Ruční úpravy.
Najdete zde produkty, které:
- se nachází v zadaném rozmezí ruční CPC nebo ruční max CPC,
- jsou skryté,
- mají nastavenou ruční úpravu,
- nebo mají aktivní ruční úpravu.
Říkáte si, jaký je rozdíl mezi nastavenou a aktivní ruční úpravou?
- Checkbox Nastavené ruční úpravy odhalí ty položky, u kterých jste nastavili novou hodnotu, ale ještě čekají na přebiddování. To proběhne až po aplikaci pravidel v Mergadu.
- Sortiment vyfiltrovaný druhým checkboxem je již nabiddovaný.
Ruční bidding se vám může v některých situacích hodit, zejména pokud soutěžíte se svými konkurenty o první příčky na srovnávačích. Pokud jste doteď upravovali ceny za proklik přímo na Heurece, vyzkoušejte funkci v aplikaci a usnadněte si tím svou práci.
Přidat komentář