O tom, že sledování konkurenčních e-shopů je jedním z nejdůležitějších procesů, které by měl každý e-shopař a markeťák dělat, jistě psát nemusíme. Abychom vám usnadnili práci, přidali jsme do Bidding Foxu report konkurence. Zatím jsme představili jeho základní a rozšířené funkce. Teď vám ukážeme, jak nastavíte sledování vybraných e-shopů.
Monitoring konkurence je časově velmi náročný a občas není jasné, kdo se mezi konkurenty řadí. Abychom vám ušetřili tu to práci, naučili jsme Bidding Fox hlídat obchody, které prodávají stejný sortiment jako vy. Kromě sledování ceny produktů, doby a ceny dopravy, pozice v biddingu a pozice podle ceny, umí Lišák zobrazit i průměrné hodnoty a srovnat, ve kterých oblastech jste lepší. Záložku konkurence najdete i na podstránce Produkty, kde ji můžete kombinovat s dalšími filtry.
Sledujte vybrané konkurenty vašeho e-shopu
Bidding Fox do konkurence zahrnuje e-shopy, které prodávají stejný sortiment produktů jako vy.
Vy si vyberte mezi vypsanými e-shopy ty, které vás zajímají nejvíce, zaškrtnutím pole sledovat nebo je vyhledat podle názvu.
Ve výpisu a srovnání obchodů si můžete zobrazit jen ty, které sledujete.
Sledované e-shopy se vám potom zobrazí v kartě Konkurence na podstránce Produkty.
Díky této podstránce budete mít vždy přehled o vaší aktuální konkurenci, nových e-shopech, které prodávají stejné zboží a o tom, jestli máte správnou cenotvorbu. Všechny tyto cenné informace najdete na pár kliknutí pěkně pohromadě.
Kontrolujete pravidelně spárovanost produktů? Podívejte se, jak na to s pomocí aplikace Bidding Fox Elements.
Komentáře
Tady o této funkci napsal
Tady o této funkci napsal Patrick. Budou další recenze od agentur? Věřím, že ano :-)
Mne by hodně zajímaly jejich zkušenosti s jak monitorovací software nasadit do procesů e-shopů.
Přidat komentář