Chcete mít ještě lepší přehled, co se s vaší inzercí na zbožových vyhledávačích děje? Využijte nové možnosti sledování projektu nebo strategie v Bidding Foxu. Upozornění vám přijde pokaždé, kdy vámi sledovaná metrika překročí nastavený limit. Jak tyto možnosti nastavíte, se dozvíte v článku.
Kde nové možnosti najdete
Nyní můžete sledovat vybrané statistiky u projektu i u konkrétní strategie.
- Pro nastavení na celý projekt přejdete na stránku Přehled. Nad grafy celkových statistik kliknete na tlačítko Sledovat a přidáte sledování.
- To stejné můžete provést i u strategií. Zobrazíte si detail strategie a u aktuálních statistik najdete Sledovat.
Následující postup je pro obě možnosti stejný.
Jak sledování nastavíte
Nastavení události pro vás nebude nic nového. Funguje stejně, jako jste zvyklí u Diagnostiky. V případě, že se vybraná metrika vychýlí mimo vámi zvolený limit, přijde vám upozornění do e-mailu nebo do Mergada.
- Ve strategii, respektive projektu, můžete sledovat tyto statistiky: prokliky, objednávky, konverzní poměr a průměrné CPC. V prvním kroku si vyberete jednu ze zmíněných metrik.
- Zvolíte limit, u kterého vám má Lišák dát vědět. Můžete zadat absolutní nebo procentuální vyjádření.
- Událost pojmenujete a vyberete její závažnost.
- Popis události je nepovinný. Slouží pro vaše poznámky a sepsání detailních informací.
- Nyní vyberete, zda chcete, aby vám upozornění chodila do e-mailu nebo do Mergada. V případě první možnosti nezapomeňte v Nastavení zadat jeden nebo více e-mailů, na které vám Lišák zašle upozornění.
Pokud nechcete notifikace zasílat, uvidíte změny na stránce Události.
- V posledním kroku můžete zaškrtnout checkbox pro zobrazení změn v grafu.
Takových událostí můžete vytvořit na každý projekt či strategii neomezené množství. Je na vás, co budete chtít sledovat, zda to budou prokliky, objednávky, konverzní poměr nebo průměrné CPC. Využijte nové možnosti Bidding Foxu a mějte svou inzerci pod kontrolou.
Přidat komentář