Občas se setkáváme se špatným párováním dat z Google Analytics do Bidding Foxu. To se projevuje chybějícími hodnotami u produktů. Máte analytics správně nastavené nebo u vašeho e-shopu data chybí?
Jaký je problém
Data z Analytics se nepárují k jednotlivým produktům.
Jak se projeví
Problém se projeví pokud máte v aplikaci nastavený zdroj dat Google Analytics.
- V Bidding Foxu se vám k produktům nepropisují objednávky a návštěvy.
- Na Hlavní stránce u jednotlivých strategií vidíte u obratu a objednávek hodnotu 0.
- Na podstránce Nastavení v boxu u výběru dat vidíte, že ještě nebyla stažena.
- Aplikace kvůli těmto chybějícím datům nemůže spočítat PNO.
Jak problém odhalíte
Zobrazte si váš e-shop v Google Analytics. Přejděte na podstránku Chování, Obsah webu a Vstupní stránky. Jak se načtou data, vidíte vstupní stránky vašeho e-shopu. Pokud se zobrazují celé URL adresy (www.bidding-fox.cz/tricko-bidding-fox
) a nejen část za lomítkem (/tricko-bidding-fox
), je třeba upravit nastavení v Analytics nebo Bidding Foxu.
Jak problém vyřešit
Jsou tři možné varianty.
Nastavení Google Analytics
V Analytics přejděte do administrace a zobrazte si nastavení využívaného výběru dat. Najděte pole Výchozí stránka a pokud máte vyplněné údaje, smažte je.
Pozor, tato úprava se může projevit na další nastavené reporty, pokud je používáte.
Vytvoření nového výběru dat
V případě, že do využívaného výběru dat nemůžete nebo nechcete zasahovat, vytvořte nový jen pro Mergado a Bidding Fox a propojte s Mergado Keychain.
Nastavení Bidding Foxu
Na podstránce Nastavení v Bidding Foxu v Nastavení párování produktů do Google Analytics vytvořte regulární výraz, aby se doplnila doména z Výchozí stránky v analytics.
- ^(.*)$
nazev-eshopu$1
Díky této úpravě se budou data správně párovat a vy budete moct s aplikací pracovat na 100 %.
Setkali jste se s podobným problémem, u kterého si nejste jistí jeho řešením? Napište nám.
Přidat komentář