Sledování konkurence je jedním z nejdůležitějších úkolů každého e-shopaře a marketingového specialisty. Je velmi důležité vědět, kdo nabízí stejné nebo podobné zboží a za jakou cenu. V Bidding Foxu tyto informace najdete vždy aktuální a jen na pár kliknutí.
Začal nám rok 2020 a nabízí se shrnout předešlých 12 měsíců. Lišák udělal velké pokroky a mohli jste se s námi potkat na různých akcích. Dnes vám vypíšeme nejdůležitější události roku 2019 a nastíníme, co nás v nadcházejícím období čeká.
Exporty ve více formátech, export sledovaných konkurentů a nebo nový vzhled stránky reporty. To všechno obsahoval release z minulého týdne. Rozšiřte si obzory o tom, kam vedou lišákovi krůčky a pracujte s ním co nejefektivněji.
Ve výročním desátém čísle naší videorubriky vám sdělíme spoustu novinek. Jirka se zaměří na stránku Konkurence, na nové možnosti nastavení strategií, ale také na propojení aplikací Bidding Fox Elements a Bidding Fox pomocí elementů. Pusťte si video...
Listí se kolem nás barví, ranní teploty klesají a přípravy na vánoční sezónu jsou v plném proudu. Ušetřete si čas dohledáváním novinek a informací o změnách našim krátkým přehledem.
Jsou to necelé dva měsíce, kdy jsme vám představili novinku v aplikaci Bidding Fox a to stránku Konkurence. Tuto sekci, která obohatila naši aplikaci, jsme rozšířili o Detail konkurenta a aby toho nebylo málo, přidali jsme i novou funkci v podobě...
Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.