Jste zde

Manuální bidding

Manuální nebo také ruční bidding je oblíbenou funkcí aplikace Bidding Fox. Používá se pro stanovení ceny prokliku pro PPC režim. Manuální bidding doplňuje hromadné bidovací strategie a dokáže obsáhnout i produkty, které jsou pro automatické strategie příliš specifické.

Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na...
Nedávno jsme do aplikace přidali možnost ručního biddování. Které využijete v případě, když potřebujete některé produkty rychle nabiddovat nebo udržet za každou cenu na první pozici. Ale nechcete kvůli tomu upravovat celou strategii, protože by to...
Máme nový měsíc a s ním přichází vylepšení v Bidding Foxu. Tentokrát to je automatické zapnutí a vypnutí strategií, ukládání ručního biddingu a úprava nastavení pro párování dat z Google Analytics. Pojďme si to ukázat.
Otázka, kterou si pokládá mnoho z vás. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody obou možností. A na to, kdy je dobré držet se manuálního biddingu a kdy přejít na automatický.

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

sap hana migration