Jste zde
Spustili jste poprvé aplikaci Bidding Fox? Nebo jste naskladnili nové zboží a nejste si jisti, jakou strategii aplikovat? Nastavte si testovací strategii a na několik dní či týdnů přeměňte Lišáka na analytický nástroj. Bez nutnosti biddingu.
První release roku 2020 je tady. Odhaluje zbrusu novou stránku Strategie a přepracovanou Hlavní stránku. V článku se dočtete o nových funkcích i vizuálních úpravách.
Usnadněte si práci přednastavením filtrů a pomocí vlastních metrik zjistěte, jak se vyfiltrovaným produktům daří. Ve videu vám ukážeme, jak na to.
Na konci listopadu proběhl poslední release v tomto roce, který obsahoval například rozšíření v nastavení strategií nebo nový přehled filtrů s možností importu či exportu. Projdeme si, co všechno je nové a ukážeme si, jak na to.
Řešíte u e-shopu nestandardní situace, které mají vliv na prodej a hodilo by se vám mít je zapsané u statistik v Bidding Foxu? Vytvořte vlastní události, které se propíšou do grafů a vy o nich budete mít vždy přehled. Jak na to? Podívejte se na...
Občas se setkáváme se špatným párováním dat z Google Analytics do Bidding Foxu . To se projevuje chybějícími hodnotami u produktů. Máte analytics správně nastavené nebo u vašeho...

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.