Nekonferenci pořádá marketingová agentura Besteto již od roku 2011. Tato konference spojuje všechny, kteří se pohybují ve světě e-commerce a zbožových srovnávačů. Každý rok přichází s velmi zajímavými přednáškami a je velkou inspirací.
Tématem osmého ročníku Nekonference bylo Faily nad zlato. Úspěchem se rád pochlubí každý, s neúspěchem je to často naopak, ten se snažíme zapomenout. Je to ale škoda, protože právě chyby nám přináší největší poučení. Besteto vyzvalo šest řečníků,...
Faily nad zlato, takové bylo téma letošní Nekonference . Vymykalo všem předchozím ročníkům a to slibovalo velmi zajímavý den. Přiznejte sami sobě, kdy jste naposledy nahlas mluvili o něčem, co se vám nepovedlo? Osmý ročník...
Středa 6. 6. byla v našich kalendářích už dlouho zablokovaná, kvůli NEkonferenci . Tu každoročně pořádá agentura Besteto . Už posedmé se v Brně sešli nadšenci do e-commerce, aby se dozvěděli...
V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...