Jste zde

Podíl nákladů na obratu

PNO je poměrový ukazatel, který dává odpověď na to, jaký je podíl nákladů na obratu. Znamená tedy, kolik procent z obratu investujete do nákladů na reklamu. V Bidding Foxu můžete PNO nastavit tak, aby automat vámi stanovenou hranici nepřekračoval. 

Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
PNO nám dává odpověď na to, kolik procent z obratu investujeme do nákladů na reklamu a je určitou hranicí, kolik jsme za ni ochotní zaplatit. Jak s PNO pracuje BF?

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.