Bidingové automaty e-shopařům a markeťákům zjednodušují práci, šetří náklady a přivádí na e-shop víc zákazníků. Není divu, že jsou čím dál víc využívanou službou. V jedné kartě proti sobě může bidovat víc automatů. Bidding Fox vás na takové produkty upozorní a vy můžete upravit jejich strategii. Podívejte se, kde je najdete.
Princip automatického biddingu
Biddingové automaty fungují na principu úpravy výšky ceny za proklik. Tu udržují ve vámi stanovených mezích tak, aby bylo čerpání kreditu co nejefektivnější. Cena za proklik jednou klesá a podruhé stoupá. Když proti sobě soutěží automaty, CPC se u produktů stále zvyšuje, dokud nedosáhne maximální hranice nebo cíle.
Souboj e-shopů řízených automaty
Pokud se v jedné kartě setká víc e-shopů, které bidují pomocí automatu a cílí na stejnou pozici, dojde ke zvyšování nabídky ceny za proklik. Automaty se mezi sebou snaží nabídky přebít. Pokud máte maximální CPC stanovené nízko, pravděpodobně v biddingu nevyhrajete a vaše produkty se zobrazí na nižší pozici nebo mezi neplacenými nabídkami.
V souboji dvou automatů se bude CPC neustále zvyšovat až do doby, než dosáhne maximální výšky. Horní hranici nastavte dostatečně vysoko, aby vaše produkty z biddingu nevypadávaly. Buďte ale vždy připraveni, že ji budete reálně platit.
Validátor Soutěž s jiným automatem
Validátor Soutěž s jiným automatem je součástí Diagnostiky Bidding Foxu. Upozorní vás na produkty, které se vymykají standardnímu chování. Odhalení dalších automatů záleží i na jiných faktorech - nastavení vaší a konkurenční strategie biddingu, nízké maximální CPC nebo PNO a další. Upozornění tedy berte jako informační.
Vidíte ve vaší Diagnostice produkty, které soutěží s dalším automatem? S jakou nejvyšší cenou za proklik jste se za dobu co pracujete se srovnávači setkali? Napište nám do komentářů.
Přidat komentář