Do biddingu investujete čas a peníze s vidinou toho, že se vám zvýší počet objednávek a s ním i obrat. Ani bidování ale nemusí být zaručeným způsobem, který vždy vyjde. Bidding Fox vás umí upozornit na produkty, které splňují cíle strategie, ale nejsou u nich žádné prokliky. Podívejte se, kde upozornění najdete a jak nastavíte notifikace.
Bidding Fox kontroluje výkyvy ve standardním chování vašich produktů. Upozorní vás na nárůst nebo pokles prokliků, soutěž s dalším automatem, clickfraud, ovlivňování ceny za proklik mimo aplikaci a další. Jedním z nich je i validátor produktů, které jsou v biddingu, ale nejsou u nich zaznamenány žádné prokliky.
Produkty bez prokliků
Výpis produktů, u kterých Bidding Fox našel tuto chybu najdete na podstránce Diagnostika v kartě Validátory.
Pokud máte produkty, které nemají prokliky, je nezbytné je zkontrolovat. Podívejte se na srovnávač a porovnejte vaši nabídku s konkurencí.
Zkontrolujte, jestli máte:
- správně vložené logo e-shopu,
- stejnou nebo podobnou cenu, jako konkurence,
- dodací doba není delší než u ostatních,
- konkurence nenabízí dopravu zdarma, dárek, atd.
Jestli máte vše nastavené správně a nabídka je podobná nebo stejná jako konkurenční, bude důvod ještě jiný. Je třeba ho vypátrat a pracovat na jeho odstranění.
Nastavte si upozornění
V aplikaci si nastavte e-mailovou notifikaci, která vám přijde vždy, když u tohoto validátoru dojde ke změně. Návod na její nastavení najdete v tomto článku.
Na podstránce Diagnostika najdete spoustu velmi cenných informací, které vám pomůžou s nastavováním a optimalizací biddingu. Dozvíte se, jak nastavit vlastní metriky pro diagnostiku nebo zapisovat události. Přečtěte si o ní víc.
Přidat komentář