Nástroj již nějakou dobu ukrývá možnost nastavení vlastních detekcí. Díky této šikovné vychytávce můžete sledovat cokoliv, co je pro váš e-shop stěžejní. Když si nastavíte upozornění do e-mailu a Mergada, budete o všech výkyvech okamžitě informováni. Jak na to? Projděte si náš návod.
Na co vás Lišák upozorní
Víte, jak se mění počet položek, které prodáváte levněji nebo dráž než konkurent? Nebo u kolika produktů nabízí druhý e-shop dárek a dopravu zdarma? Pomocí vlastní diagnostiky můžete kontrolovat stav své inzerce bez nutnosti ručního hledání a zadávání. S Bidding Foxem vše zautomatizujete a ušetříte spoustu času. Přečtěte si jednotlivé kroky, jak diagnostiku nastavíte a pusťte se do toho.
Jak si vytvoříte vlastní diagnostiku
Vše si ukážeme na konkrétním případu: Na produktové kartě máme konkurenta XY a chceme sledovat, u kolika produktů je na vyšší pozici v biddingu. Pojďme si shrnout, jak budeme při nastavení postupovat.
- Na stránce Produkty v kartě Konkurence zadáme e-shop, u kterého chceme počet produktů sledovat. V poli Společné produkty vybereme možnost Vyšší pozice v biddingu a takový výběr uložíme.
- Přejdeme na stránku Diagnostika a klikneme na Přidat metriku.
- Zvolíme uložený filtr.
- Jakmile se objeví nová detekce v seznamu Vlastních diagnostik, upravíme její sledování. Nejdříve vybereme, jestli chceme sledovat růst nebo pokles počtu položek.
- Následně zadáme, že chceme být upozorněni při zvýšení počtu o 10 produktů.
Lišák vám dává na výběr několik variant, které může sledovat.
Absolutní změna produktů: Udává hranici, která rozděluje vyhovující a nevyhovující stav. Jakmile dojde k jejímu překročení, dojde vám upozornění. Pokud stav zůstává nad zvoleným číslem, neposílají se výstrahy znovu.
Relativní změna položek: Na základě vašich žádostí na podpoře jsme tuto možnost rozšířili a nabízí tak nově dvě varianty. Pomůže vám, pokud:
- potřebujete hlídat relativní změnu v procentech, např. o 10 %,
- nebo chcete dostávat zprávy při každém zvýšení o x položek, např. o 10 produktů.
- Doplníme název události, její závažnost a popis tak, jako vidíte na obrázku. Tyto údaje pak přijdou společně s upozorněním.
- Zadáme, kam nám má Lišák dát vědět. Máme na výběr do e-mailu nebo Mergada.
- V posledním kroku si nakonfigurujeme text a barvičky grafu. Pokud je nastavíme, záznam události se pak bude ukazovat ve všech grafech v aplikaci. To využijete zpětně při diagnostice, například když budete zkoumat v inzerci nějaký výkyv.
Chybí vám nějaká diagnostika v předchystaných detekcích? Vytvořte si vlastní podle našeho návodu. Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně nastavení, dejte nám vědět. Budeme rádi, když se do komentářů podělíte s ostatními, co kontroluje Bidding Fox právě vám.
Přidat komentář