Řešíte u e-shopu nestandardní situace, které mají vliv na prodej a hodilo by se vám mít je zapsané u statistik v Bidding Foxu? Vytvořte vlastní události, které se propíšou do grafů a vy o nich budete mít vždy přehled. Jak na to? Podívejte se na návod.
Jako příklad si uvedeme akci Výprodej skladu. U všech strategií jsme zvýšili CPC a cílili na 1. pozice, aby byly produkty co nejvíce vidět. Prodeje, návštěvy a obrat vzrostou a projeví se ve statistikách v Bidding Foxu. My do aplikace přidáme událost, abychom i zpětně věděli, že tato akce proběhla a měla vliv na výsledky.
Nastavení vlastních událostí
- Na podstránce Události vybereme možnost přidat novou.
- Zvolíme, kdy vznikla/vznikne a pojmenujeme ji.
- Jako závažnost zvolíme INFO a přidáme popis, aby bylo i v budoucnosti jasné, jaká akce probíhala.
- Vybereme možnost zobrazit v grafech. Díky tomu ji uvidíme ve všech diagnostikách.
- Přiřadíme štítek, nebo vytvoříme nový.
- Událost uložíme a je hotovo.
Díky tomuto nastavení budeme vždy vědět, jaký vliv měla kampaň na produkty. Odlišení nám pomůže i s vyhodnocením úspěšnosti kampaně.
Díky spojení informací o biddingu a reklamních kampaní mimo něj, pro vás bude jednodušší plánování dalších marketingových akcí pro e-shop. Už jste vyzkoušeli přidat vlastní události do Bidding Foxu? Napište nám do komentářů.
Přidat komentář