Pro správnou optimalizaci biddingu je nezbytné správně nastavené měření. Někdy se může stát, že měřící kódy vypadnou nebo je u nich jiný problém. Takovou situaci je třeba co nejdříve vyřešit. Může se ale stát, že se o ní dozvíte až zpětně. Bidding Fox výpadky měření hlídá za vás. Podívejte se, kde upozornění najdete.
Podstránka Diagnostika je velmi obsáhlá, najdete na ní doporučení pro úpravy strategií, varování před neplněním cílů, informace o spárovanosti a validátory. Ty vás informují o nestandardním chování u vašich produktů.
Upozorní na:
- produkty, které v kartě soutěží s dalšími automaty,
- ovlivňování CPC mimo aplikaci,
- podezřelé prokliky,
- produkty, které jsou v biddingu, ale nemají žádné prokliky,
- nebo takové, které z biddingu vypadly.
Výpadek měření prokliků
Bidding Fox u vašich produktů hlídá, jestli nevypadlo měření prokliků v Google Analytics nebo na srovnávači pro který máte aplikaci zapnutou.
Upozornění najdete na podstránce Diagnostika v kartě Validátory.
Pokud v tabulce vidíte nějaké produkty, je třeba je rychle zkontrolovat.
Nastavení upozornění na výpadky měření
V Bidding Foxu můžete ke každému boxu z diagnostiky nastavit, že chcete upozornit na změnu, která proběhne. Notifikace vám přijde na e-mail nebo do Mergada. Návod, jak na to si přečtěte v článku.
Vyzkoušejte, jak Bidding Fox pomůže vašemu e-shopu a zapněte ho na 15 dní zdarma. Nejste si jistí, jestli vám ušetří čas a pomůže vám? Přečtěte si, jak pomohl jednomu z našich uživatelů.
Přidat komentář