Bidding Fox zpracovává velké množství dat, která jsou užitečná i pro další práci s vaším feedem. Byla by škoda je nechat jen tak ležet na serverech a nevyužívat je. Proto je v aplikaci máte k dispozici. Jsou nedílnou součástí diagnostiky a ta pomáhá tomu, aby vaše inzerce byla ještě lepší než je teď.
Podstránka diagnostiky je rozdělena na celkový přehled, problémy, varování a doporučení. Jakmile vytvoříte první strategii a Bidding Fox ji zapracuje, můžete ji začít využívat.
Diagnostika produktů vám poskytne informace tom, proč některé produkty nejsou v biddingu, jestli jsou vaše ceny konkurenční, na jakých pozicích se nejčastěji objevujete, apod. Obsahuje souhrn problémů a varování, které Bidding Fox vidí u produktů zařazených alespoň v jedné z vašich strategií.
Diagnostika produktů
Pozice v biddingu
V grafu vidíte, kolik produktů se objevilo v biddingu, na které pozici a kolik prokliků jednotlivé pozice měly. Nad grafem je doporučení, jak byste měli při nastavování dalších strategií postupovat.
Máte nejvíc prokliků z první pozice, ale snažíte se cílit spíš na nižší? Nebo naopak. Cílíte na 1. pozici, ale nejlepší výsledky máte z 2. a 3.? Pokud ano, zkuste strategie optimalizovat podle doporučení.
Pozice podle ceny
Cena produktu je jedním z velmi podstatných faktorů v biddingu. Vaše cena může být o něco nebo i o hodně vyšší nebo nižší než ta konkurenční. Bidding Fox ví, které to jsou, a vždy vám ukáže, které to jsou.
Máte u produktů ceny, které jsou nižší než ty konkurenční? Zkuste je navýšit blíž ke konkurenci, zvýšíte tak svůj zisk s minimální námahou.
V dalším článku se podíváme na zub problémům, které můžou bránit v biddingu. Používáte k optimalizaci inzerce diagnostiku a rádi byste se podělili o zkušenosti? Napište nám>>