Zboží.cz v únoru oznámilo změnu způsobu měření konverzí. Úprava se týká všech e-shopů, které tento cenový srovnávač využívají. Pro správné fungování Bidding Foxu, Mergada a dalších aplikací, je třeba nasadit nový kód měření konverzí na e-shop a v aplikaci vyplnit token pro API. Udělali jste nezbytné úpravy, aby vše fungovalo tak, jak má?
Dvě možnosti měření konverzí
Na Zboží.cz máte na výběr ze dvou možností nastavení měření konverzí.
Omezený způsob měření
Tento kód využijete pouze v případě, že vám stačí základní data ze srovnávače (počet objednávek, podíl nákladů na obratu, …), nepotřebujete s ním dál pracovat a nepoužíváte žádné další aplikace.
Standardní způsob měření
Díky nasazení tohoto kódu na váš e-shop získáte přesnější data o nákupech a přístup k API. Právě API je od teď jedinou možností pro sběr dat. Aplikace, jako jsou Bidding Fox a Mergado, bez vloženého ID provozovny a API tokenu nemůžou pracovat.
Tato informace se týká všech aplikací, které strojově zpracovávají informace ze Zboží.cz.
Nastavení aplikací pro Zboží.cz
Aplikace můžou, jako jediný zdroj informací, používat API. Pro jejich správné fungování je tedy nezbytné mít správně vyplněný klíč a ID provozovny.
Každou aplikaci doporučujeme nastavit samostatně. Podívejte se, jak na to:
- Nastavení platformy Mergado.
- Nastavení aplikace Bidding Fox Elements.
- Nastavení aplikace Bidding Fox.
Máte vše správně vyplněné a fungují vám aplikace tak, jak mají? Napište nám, jestli máte nějaké problémy.
Přidat komentář