Release Bidding Fox Elements s sebou přinesl spoustu nových elementů. Pomohou vám nejen se sledováním spárovanosti a hodnocení produktů, ale i monitoringem prodejů a nákladů. V článku se dozvíte, kde je najdete a jak vám usnadní práci.
V půlce června si pro vás Lišák přichystal další release s novými elementy. Abyste se v nich lépe orientovali, rozdělili jsme je přehledně do kategorií:
- ProduktRoku a hodnocení produktu
- Přehled o výkonu a nákladech
- Report nespárovaných produktů a čekajících na zařazení
- Statistiky z Heureka Košíku
ProduktRoku a hodnocení produktu
ProduktRoku je soutěž, ve které Heureka každoročně vyhlašuje nejpopulárnější výrobky v jednotlivých kategoriích podle preferencí spotřebitelů.
Umístil se váš produkt v této soutěži? Potom pro vás budou užitečné nové elementy, obsahující pozici produktu, jeho kategorii a typ kategorie. Všechna data se vážou k roku posledního umístění. K čemu je lze využít? Vytvořte si ve Feed Image Editoru obrázky produktů se štítky o umístění v soutěži, díky kterým přilákáte víc zákazníků. Zabere vám to jen pár kliknutí.
Náš Lišák nově ukrývá informace o počtu doporučení a maximálním i minimálním hodnocení, která se vážou na vaše prodeje. Můžete s nimi pracovat tak, že si v Mergadu vyberete produkty, které mají více jak 10 hodnocení. Výběr vyexportujete do formátu csv a v tabulkovém procesoru si je seřadíte. Díky tomu uvidíte, jaké produkty jsou mezi vašimi zákazníky nejpopulárnější a zaměříte se jen na ty, které mají největší potenciál. Určitě to oceníte v případě, kdy máte ve feedu tisíce produktů a chcete začít s optimalizací.
Přehled o výkonu a nákladech
Chcete vědět, jak efektivní jste na Heurece? K nastavení správné biddovací strategie vám poslouží přehled o výkonu a nákladech. Zjistíte z něj počet prokliků, celkové náklady, obrat i počet objednávek za posledních 90 dní. To vše pro biddované i nebiddované produkty.
Najdete tak například nebiddované produkty, které jsou populární. Když je začnete biddovat, je velká šance, že se u nich zvýší počet prokliků i objednávek. Můžete také vypočítat, kolik zákazníků přijde z biddovaných pozic a jaký je podíl nákladů na bidding na celkových nákladech.
Report nespárovaných produktů a čekajících na zařazení
Zobrazí ty produkty, které nejsou spárované a navrhne vám název produktu i jeho kategorii podle EAN kódu. Data máte uložená v Bidding Fox Elements. V Mergadu si tak jednoduše těmito návrhy naplníte PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT.
Produkty čekající na zařazení Heureka ještě zpracovává. Zkontrolujte, jestli zasíláte v XML feedu správné informace.
Statistiky z Heureka Košíku
Nově můžete zahrnout do vašich výpočtů pro optimalizaci i data o prodejích z Košíku. Budou se vám hodit statistiky, jako je počet objednávek, podíl nákladů na obratu nebo provize Heureky. Zjistíte:
- kolik produktů bylo skutečně objednáno,
- kolik jste zaplatili na provizi Heurece,
- a co vás to stálo.
V článku jsou shrnutá nová vylepšení, která jsme vytvořili na základě vašich přání a potřeb. Usnadní orientaci v nákladech i prodejích a pomohou při optimalizaci inzerce. Dejte nám vědět, jak se vám s elementy pracuje. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přidat komentář