Začátek roku 2025 nás nešetřil. Spoustu se toho od ledna změnilo a výjimkou není ani sféra oblíbených zbožáků, jako je Heureka.cz nebo Zboží.cz. Abyste se ve všech novinkách neztratili, sepsali jsme pro vás 5 nejlepších, které by vám rozhodně neměly uniknout. Představíme vám zajímavá vylepšení, která vás posunou zase o kus dál. Jdeme na to!
Měřicí parametry v URL
Naše číslo jedna se týká obou zmíněných zbožových srovnávačů. Zboží.cz i Heureka totiž nově do adres produktů vašeho e-shopu přidává trackovací ID uživatele. V případě Heureky jde o hgtid, ve Zboží.cz zase sznaiid. Díky tomu budete moct přesněji sledovat konverze.
Každá mince má ale dvě strany a i s touto inovací se pojí drobné potíže. Pokud jste totiž zvyklí používat GA4 report nebo párování dat pomocí vstupních stránek a Query stringu, vytvoří se teď N stejných adres pro jednu stránku. Takže rozdíl bude jenom v ID daného uživatele.
Ukázka možných adres s parametry hgtig a sznaiid
/tricko/?sznaiid=XXXXX-1111c2-402b-ba41-ab34csad3333
/tricko/?sznaiid=YYYYY-1111c2-402b-ba41-ab34csad3311
/tricko/?hgtid=zzz123-1111c2-402b-ba41-ab34csad0133
Rozdělování variant produktů
Heureka se rozhodla v některých kategoriích pro nové rozdělování variant produktů. Tuto změnu postupně uplatňuje od 20. ledna 2025 a jejím cílem je v zásadě zvýšit přehlednost produktů.
Aby rozdělování fungovalo efektivně, je potřeba, aby měly vaše nabídky správné parametry.
Novinka zatím platí v kategoriích tablety a parfémy.
Další kategorie, u kterých se na tuhle svěží inovaci můžete těšit:
- mobilní telefony
- chytré hodinky
- sluchátka
- jízdní kola
Standardní ceník je zpět
Ano, je to tak! Heureka i Zboží.cz se začátkem února vrací zpět ke standardním cenám za proklik, které se zvyšovaly před vánoční sezónou. Uff.
Vylepšená diagnostika
Tahle novinka se týká Zboží.cz, které dalo zelenou vylepšení diagnostiky sortimentu. Nově tak u ručně zamítnutých nabídek uvidíte nejen důvod zamítnutí, ale i podrobnější vysvětlení. Pokud by vás zajímal celkový počet zamítnutých nabídek, najdete ho v diagnostice feedu spolu s pohodlnou filtrací pro lepší přehled o důvodech zamítnutí.
Zobrazování slevy ve vyhledávání
Jako poslední tip pro vás máme inovaci v sekci vyhledávání u Zboží.cz. Nově ve výpisu kategorie a ve výsledcích vyhledávání na tomto zbožovém srovnávači totiž uživatelé rovnou uvidí, u kterých produktů došlo v nedávné době ke slevě v rámci nejlevnějších nabídek. To je pro zákazníky velmi atraktivním ukazatelem, díky kterému nepropásnou příležitost výhodného nákupu.
Když už teď znáte nové vychytávky, je na čase pustit se do práce. Ale samozřejmě do té efektivní. Pokud vás článek zaujal a chtěli byste si biddování inzerce na Heurece a Zboží.cz usnadnit, aktivujte si proto aplikaci Bidding Fox na 30 dní ZDARMA.
Přidat komentář